قیمت انواع تشک اصفهان

قیمت انواع تشک اصفهان
  • تشک­های زمینی از جمله تشک­هایی هستند که از سال‌های خیلی دور مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تشک‌ها انواع مختلفی داشتند و البته عموماً از الیاف طبیعی تولید می­شدند. البته بنا به دلایلی نظیر حساسیت‌های پوستی، تشک­های امروزی بیشتر از الیاف مصنوعی تولید می­شوند. در مجموعه پاندا با شما هستیم تا خیلی مختصر از انواع تشک صحبت کنیم.

    انواع تشک زمینی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    انواع تشک زمینی

    • تشک مسافرتی

    لحاف و تشک مسافرتی، از لوازم اساسی و مهم در هنگام سفر به شمار می­روند. برای داشتن خوابی راحت و آرام در طول مسافرت یا طبیعت‌گردی، به این لوازم نیاز داریم. این تشک­ها معمولا از الیاف مصنوعی تهیه می­شوند که بسیار سبک و کم حجم هستند. همچنین تشک­های مسافرتی از جمله تشک­های ارزان قیمت محسوب می­شود. نام دیگر تشک مسافرتی، تشک مهمان است و از آن در منزل برای استراحت مهمان استفاده می­شود. در واقع تشک مهمان و تشک مسافرتی هردو یک محصول هستند. قابل توجه است که تشک مهمان از نظر ابعاد به دو نوع تشک یک نفره و دونفره تقسیم­بندی می­شود.

    • تشک هوشمند

    اولین نکته این است که تشک هوشمند قابلیت تولید گرما دارد. این محصول همچنین به عنوان ماساژور برای کاهش دردهای عضلاتی و جلوگیری از ایجاد زخم بستر برای بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    تشک اصفهان

    قیمت انواع تشک اصفهان

    اصفهان یکی از شهرهای بزرگ تولیدکننده تشک­های مهمان است. شرکت‌های مختلفی در اصفهان به صورت انبوه کالای خواب تولید می‌کنند و محصولات این شهر در کل کشور پخش می‌شوند. قیمت تشک مهمان بر اساس سایز تشک و نوع الیاف به کار رفته در تشک و همچنین جنس پارچه روکش تشک متفاوت خواهد بود. البته تشک­هایی که با مواد اولیه معمولی تولید شده­اند، نسبت به تشک­هایی که از الیاف و پارچه مرغوب تهیه شده­اند، قیمت مناسب­تری دارند.

    برای خرید تشک مهمان ارزان، به نمایندگی­های کالای خواب مراجعه کنید. از جمله مراکز تولیدی و نمایندگی معتبر برندهای باکیفیت کالای خواب، مجموعه پاندا است. این مجموعه محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت عرضه می­کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399