قیمت انواع تشک یک نفره

قیمت انواع تشک یک نفره
  • تشک یکی از قدیمی­ترین کالاهای خواب محسوب می­شود که همیشه پناهی برای خستگی‌های دوران کودکی بوده است. تشک­ها از لحاظ ابعاد به سه نوع تشک یک نفره، دونفره و تشک کودک تقسیم­بندی می­شوند. در این بخش از مجموعه کالای خواب پاندا سعی داریم به طور خلاصه به بررسی قیمت انواع تشک یک نفره بپردازیم.

    تشک­های یک نفره معمولا در ابعاد ۹۰ در ۲۰۰ سانتی­متر تولید می­شوند. در تهیه تشک­ها بیشتر از پنبه، پَر و یا الیاف مصنوعی استفاده می­شود. تشک­هایی که با استفاده از پنبه و یا پر تهیه می­شوند به دلیل کیفیت و دوام خوبی که دارند، معمولا قیمت بیشتری خواهند داشت. اما تشک­هایی که با الیاف مصنوعی مانند پشم شیشه تهیه می­شوند، بسیار سبک و نرم بوده و قیمت مناسب­تری نیز دارند. پس می­توان گفت نوع الیاف استفاده شده در تشک از مهم­ترین عواملی است که بر قیمت انواع تشک یک نفره تاثیر می­گذارد.

    در هنگام سفر به طبیعت معمولا به یک لحاف و تشک مسافرتی برای داشتن خوابی راحت احتیاج داریم. تشک­های یک نفره مسافرتی به دلیل سبک وزنی و حجم کمی که دارند، معمولا در سفر مورد استفاده قرار می­گیرند. تشک مسافرتی بچه نوع دیگری از تشک به شمار می­رود که خوابی راحت را برای فرزند دلبند شما به ارمغان می­آورد. تشک­های مسافرتی کودک در ابعاد کوچک و با طرح­های بسیار متنوع و شاد تولید می­شوند. از ویژگی­هایی تشک مسافرتی بچه افزون بر تنوع طرح و رنگ می­توان به قابلیت شستشوی راحت، روکش پارچه­ای لطیف، ضدحساسیت جنس و کم حجم بودن آن اشاره کرد. علاوه بر همه این موارد، در تولید این تشک­ها از الیاف و مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده شده است.

    تشک مسافرتی

    تشک مسافرتی از کجا بخرم

    برای خرید تشک مهمان ارزان باید به نمایندگی­های فروش کالای خواب مراجعه کرد. زیرا در هنگام خرید از نمایندگی هیچ واسطه­ای وجود ندارد و این باعث می­شود تا محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید. مجموعه پاندا یکی از تولیدکنندگان بزرگ در زمینه کالای خواب است. در این مجموعه انواع تشک­های یک نفره و دونفره، انواع پتو، انواع بالش و روبالشی تهیه و تولید شده و به صورت عمده و تکی به فروش می­رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید کالای خواب درجه یک، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399