قیمت انواع روتختی دونفره

قیمت انواع روتختی دونفره
  • یک روتختی باکیفیت و زیبا در کنار تمام مزایایی که دارد، می‌تواند تمام دکوراسیون اتاق خواب شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. چراکه اگر با محیط تناسب نداشته باشد، کل دکور اتاق از هم می‌پاشد و برعکس اگر مطابق با دکور باشد، منظره چشم نوازی را خلق خواهد کرد. قیمت روتختی، از عوامل مهمی است که مردم هنگام خرید، در کنار کیفیت و زیبایی به آن توجه می­کنند. در تعیین قیمت روتختی فاکتورهای زیادی تاثیر دارند. از جمله این پارامترها می‌توان به ابعاد، نوع طرح، رنگ­بندی، جنس و برند روتختی اشاره کرد. در این بخش از مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم به طور خلاصه به بررسی قیمت انواع روتختی دو نفره بپردازیم. اگر قصد خرید روتختی دونفره را دارید، لطفا تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

    انواع روتختی دونفره

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    انواع روتختی دونفره

    روتختی­های دونفره و یا یک نفره، از نظر طرح و مدل به چند دسته تقسیم­بندی می­شوند. جالب است بدانید که هرکدام از این مدل‌ها سنگ محک خاصی برای تعیین قیمت دارند. برای مثال در مدل روتختی سه بعدی، کیفیت چاپ و کیفیت رنگ تاثیر مستقیم بر قیمت دارد یا در مدل گلدار، برجسته بودن گل در تعرفه موثر است. برخی از مدل‌های روتختی عبارتند از:

    • روتختی کلاسیک
    • روتختی سه بعدی
    • روتختی ساده
    • روتختی گلدار
    • روتختی اسپرت

    قیمت روتختی دونفره

    قیمت روتختی دونفره

    خوب است بدانید بین مدل­های روتختی دونفره، روتختی ساده، گلدار و اسپرت از قیمت مناسب­تر و روتختی سه بعدی و کلاسیک نیز قیمت بالاتری برخوردارند. اشاره کردیم که قیمت روتختی­های دونفره علاوه بر مدل، به کیفیت و جنس روتختی نیز مربوط است. روتختی­هایی که با الیاف طبیعی مانند کتان، پنبه و ابریشم تولید می­شوند، به دلیل کیفیت و ماندگاری خوبی که دارند، کمی گران‌ترند. در مقابل روتختی­هایی که از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک تهیه می­شوند، اقتصادی‌تر هستند.

    تعداد تکه­های سرویس روتختی نیز عامل دیگری است که بر قیمت تاثیر گذار است. به طور معمول سرویس روتختی دونفره شامل شش تکه است. این موارد عبارتند از: یک عدد لحاف، دو عدد روبالشی، دو عدد کاور کوسن و یک عدد روتشکی. البته برخی از سرویس­های روتختی بر اساس مدل، تکه­های بیشتری دارند. همانطور که روشن است هر چه تعداد تکه­های سرویس روتختی بیشتر باشد، به مراتب قیمت نیز بیشتر خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق بخش ارتباط با ما، به کارشناسان فروش مجموعه پاندا متصل شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399