قیمت پتو درناز دونفره

قیمت پتو درناز دونفره
  • به دنبال یک پتو دونفره باکیفیت هستید؟ مرغوبیت پتو را کنار قیمت مناسب می‌خواهید؟ جای درستی آمدید. پتو درناز از محصولات درجه یک و مرغوب کارخانه پتو نگار یزد است. زیبایی و تنوع در طرح و رنگ پتو درناز نگار یزد به قدری بالاست که شما می‌توانید از آن به عنوان روتختی نیز استفاده نمایید! با این اوصاف می‌توان گفت که یکی از پرفروش­ترین محصولات این شرکت، پتو درناز است. در این بخش خلاصه‌وار به بررسی قیمت پتو درناز دو نفره می­پردازیم. اگر قصد خرید پتو دونفره را دارید، لطفا تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

    بررسی قیمت پتو دونفره

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بررسی قیمت پتو دونفره

    قیمت پتو دو نفره به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و نمی­توان خیلی راحت محدوده آن را تعیین کرد. از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت این محصول می­توان به طرح و رنگ، ضخامت و تراکم پتو اشاره کرد. پتوهای درناز با طرح و رنگ­بندی زیبا و متنوعی عرضه می­شوند. به همین منظور برخی از طرح­ و رنگ­های پتو درناز ممکن است قیمت بیشتری نسبت به سایر طرح­ها داشته باشند.

    از نظر ضخامت و تراکم باید بگوییم که هر چه ضخامت و تراکم بافت پتو بیشتر باشد، در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر است. البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در تمامی این موارد، نیاز خود را درنظر داشته باشید. گاهی فقط برای سفر قصد خرید پتو را داریم و در این صورت خیلی اقتصادی نیست که ولخرجی کنیم.

    خرید عمده پتو درناز

    خرید عمده پتو درناز

    هنگام خرید عمده پتو، فروشگاه داران به دنبال پتویی با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت هستند. پیشنهاد مجموعه کالای خواب پاندا به این دسته از عزیزان، خرید پتو درناز نگار یزد است. برای این پیشنهاد هم دلیل خوبی داریم. از نظر کیفیت، پتو درناز پس از هربار شستشو به هیچ وجه رنگ و شکل خود را از دست نمی­دهد و پایداری بالایی دارد.

    پتو مدل درناز از ضخامت و تراکم بالایی نیز برخوردار است؛ این مسأله در دوام و ماندگاری پتو نقش مهمی دارد. از لحاظ قیمت هم باید گفت که مجموعه پاندا به دلیل خرید مستقیم و بی‌واسطه، قیمتی منصفانه را برای فروش انواع کالای خواب تعیین می‌کند. با خرید از مجموعه پاندا که یکی از نمایندگی­های معتبر شرکت‌های مختلف کالای خواب است، از تخفیفات ویژه برخوردار خواهید شد. جهت اطلاع از قیمت عمده محصولات کالای خواب، از طریق بخش ارتباط با ما به کارشناسان فروش مجموعه پاندا متصل خواهید شد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399