قیمت تشک یک نفره مسافرتی

قیمت تشک یک نفره مسافرتی
  • قیمت تشک یک نفره مسافرتی بر اساس جنس پارچه، لایه های داخلی، نوع پنبه دوزی و همچنین حجم خرید مشتری تعیین می شود. دریافت بهترین قیمت ها از درب کارخانه امکان پذیر شده است.

    تشک های یکنفره مسافرتی این امکان را دارند که در نمونه های مختلف تولید شوند. ویژگی هایی همچون وزن، سایز، جنس پارچه و متریال داخلی آن ها می تواند متفاوت از هم باشد.

    سایز معمولی تشک های یک نفره، ۱۸۵*۸۵ سانتیمتر بوده و در کاورهای معمولی بسته بندی می شوند.

    قیمت تشک یک نفره ارزان دیجی کالا

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    قیمت تشک یک نفره ارزان دیجی کالا

    دیجی کالا از جمله سایت های فروشگاهی برای عرضه تک انواع تشک مسافرتی محسوب می شود. با توجه به فعالیت فروشنده های مختلف در این سایت، امکان خرید عمده تشک با بهترین قیمت برای مصرف کنندگان وجود دارد.

    اما شرکت پاندا به عنوان تولید کننده تشک، به دنبال فعالیت های تک فروشی نمی باشد. این مجموعه با عمده فروشی خود، زمینه همکاری با پخش کنندگان و تاجران را فراهم ساخته است.

    انواع تشک های تولیدی این شرکت از بهترین کیفیت تا قیمت های ارزان، در اختیار مشتری می باشد. افزایش قدرت خرید مشتریان، تخصص ماست. هر چه قدرت خرید مشتری بیشتر شود، طبیعتا این قابلیت ایجاد می شود که نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهد. با این کار تصمیم گیری مطمئن تری را انجام خواهد داد.

    اعلام قیمت تشک

    اعلام قیمت تشک یک نفره مسافرتی

    شرکت تولیدی پاندا با ارائه قیمت تشک یک نفره مسافرتی برای سفارشات عمده و یا حتی صادراتی، شرایط را برای همکاری، ساده تر نموده است. این نوع تشک ها با لایه های آکاردئونی تولید می شوند. این لایه ها کاملا ضد حساسیت بوده و علاوه بر این، طول عمر بالایی دارند.

    شستشوی آسان و سریع هم می تواند ویژگی بارز دیگری باشد که مورد توجه قرار می گیرد.

    شما با انتخاب انواع تشک های مهمان می توانید برای دریافت بهترین و به روزترین لیست قیمت، با مشاورین فروش شرکت پاندا در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399