کارخانه تشک مهمان یک نفره پاندا

کارخانه تشک مهمان یک نفره پاندا
  • تشک های مهمان که به آن ها تشک های مسافرتی نیز گفته می شود، نوعی از تشک های کم حجم و سبک وزن هستند که به سادگی قابل حمل و جابجایی می باشند. امروزه این دسته از تشک ها به دلیل کاربرد فراوان، در هر منزلی یافت می شوند. تشک های مسافرتی بسته به ابعادی که دارند، می توانند یک یا دو نفره باشند. البته تشک مهمان یک نفره نسبت به نوع دو نفره آن، میزان فروش بیشتری دارد.

    علاوه بر ابعاد کلی، جنس و ضخامت این تشک ها نیز، می تواند با سایر انواع مشابه متفاوت باشد.  شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و تولید تشک های مهمان کرده اند، که هر کدام از این تشک ها ویژگی های ظاهری مخصوص به خود را دارا می باشند.برای خرید از مرکز فروش عمده تشک مهمان یک نفره اینجا کلیک کنید .

    بهترین-شرکت-تولیدی-تشک

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بهترین شرکت تولیدی تشک

    جنس تشک باید به گونه ای باشد که عمر مفید نسبتا طولانی و بالایی داشته باشد. البته در تشک های جدید معمولا از الیاف سبک وزن تری نظیر اسفنج استفاده می شود. اسفنج علاوه بر اینکه وزن کمتری نسبت به سایر الیاف دارد از بروز حساسیت های پوستی نیز جلوگیری میکند.

    یکی از مهم ترین مزیت های این قبیل تشک ها قابل شست و شو بودن آن ها می باشد.  البته عده ای ترجیح می دهند روی تشک ها را با ملافه ای بپوشانند تا در صورت کثیف شدن فقط ملافه را بشورند نه کل تشک را.

    جنس تشک مهمان یک نفره از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت است. برخی از شرکت ها از پنبه درجه یک، فوم، پلی فوم و غیره در ساخت تشک مهمان استفاده می کنند.

    برخی از این تشک ها در کاور های پلاستیکی و برخی دیگر در کاور هایی از جنس پارچه قرار دارند. همچنین بعضی از این تشک ها قابلیت تنظیم دما داشته و در هوای سرد بسیار کاربردی و مفید واقع می شوند.

    در برخی از تشک ها دستگاه ماساژور کوچکی وجود دارد که باعث می شود فرد در حین خواب احساس خستگی و گرفتگی نکند. علاوه بر این اکثر تشک های مسافرتی به گونه ای طراحی شده اند که از ایجاد زخم بستر در افراد مستعد جلوگیری می کنند.

    صادرات-تشک-ایران

     

    صادرات تشک ایران

    امروزه بسیاری از شرکت هایی که به طراحی و تولید انواع تشک مشغول هستند، با وارد کردن مواد اولیه درجه یک از کشور های دیگر، اقدام به تولید تشک مهمان یک نفره یا دونفره درجه یک و باکیفیت جهت صادرات می کنند.

    ترکیه از جمله کشورهایی است که الیاف و سایر مواد مورد نیاز اولیه را به ایران صادر می کند. شرکت های معتبر با استفاده از همین مواد وارداتی درجه یک ( فنر، پارچه، مفتول و غیره)  و هم چنین به کارگیری به روز ترین تکتولوژی ها، تشک های مرغوبی را تولید کرده و به بسیاری از کشور های دنیا صادر می کنند.

    قیمت تشک های صادراتی ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی تشک ها می توان به ضخامت ،وزن، الیاف و مواد به کار رفته و … اشاره کرد.

    البته کشور مقصد نیز تاثیر بسزایی در این مورد دارد. علاوه بر موارد فوق بسته به دور یا نزدیک بودن کشور مقصد، شیوه های ارسال و مراحلی که باید زیر نظر گمرک طی شود نیز هزینه های مخصوص به خود را دارا می باشند.

    بهترین-قیمت-تشک-مهمان

    بهترین قیمت تشک مهمان

    برخی از مهم ترین عواملی که بر قیمت تشک مهمان یک نفره تاثیر دارند، شامل :

    • شرکت و برند تولید کننده تشک.
    • نوع طراحی اولیه و دوخت نهایی.
    • ابعاد کلی و وزن محصول ( وزن تشک ها معمولا بین ۵/۱ تا ۴ کیلوگرم و ابعاد آن ها ۹۰ در ۲۰۰ سانتی متر می باشد).
    • ضد آب و ضد رطوبت بودن تشک.

    تمامی موارد فوق بر قیمت کالا اثرگذار می باشند. مشتریان قبل از خرید تشک مهمان یک نفره یا دونفره باید از موارد بالا مطلع باشند

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399