قیمت پتوی دونفره پریما

قیمت پتوی دونفره پریما
  • پتوی دونفره پریما از تولیدات شرکت نگاریزد، برای صادرات به کشورهای متعددی پیشنهاد می شود. علاوه بر این، فروش کارتونی و ماشینی هم با بهترین قیمت ها انجام می شود.

    یکی از با کیفیت‌ترین پتوهای موجود در ایران، پتو پریما است. این پتو، بافتی مستحکم و عمری طولانی دارد. یکی از ویژگی‌های اصلی پتو پریما این است که از متریال درجه یک تهیه می‌شود. در بافت آن از نخ‌های باکیفیت استفاده می‌شود. نخ‌هایی که ضدحساسیت‌های پوستی و تنفسی بوده و به سلامتی آسیب نمی‌رسانند. برای چاپ طرح‌ها و نقش‌های متنوع بر روی پتو پریما نیز از رنگ‌ها و تجهیزات باکیفیت و به‌روز استفاده می‌شود. همین موضوع سبب شده تا رنگ پتو پریما در اثر شستشو ثابت بماند و تغییری نکند.

    فروش عمده پتوی دونفره

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    فروش عمده پتوی دونفره پریما

    پتوی پریما از محصولات کارخانه تولیدی پتو نگار یزد است. کارخانه نگار یزد بیش از ۴۰ سال در زمینه تولید پتو سابقه دارد. نتیجه تلاش این مجموعه در طی این سالیان، تولید پتوهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. پتو پریما در طرح‌های شیک و زیبا توسط شرکت نگار یزد عرضه می‌شود. سایز دو نفره این مدل در ابعاد ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی‌متر با کمک دستگاه‌های مدرن و با نظارت کارشناسان مجرب این شرکت تولید می‌شود. الیاف این پتو از جنس پلی‌استر هستند؛ حتما اطلاع دارید که الیاف پلی‌استر پرزدهی ندارند؛ همچنین نخ‌کش هم نشده و ضد حساسیت هستند. با توجه به ضخامت بالای این پتو، میزان گرمادهی و وزن آن نیز افزایش می‌یابد. وزن پتو پریمای دو نفره حدودا ۴ کیلوگرم است.

    انواع پتو ایرانی

    سفارش انواع پتو ایرانی

    اگر تصمیم به خرید پتو گل برجسته دارید، پتو دو نفره پریما گل برجسته می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. پتوهای دو نفره ساده پریما نیز گزینه‌ی مناسبی برای ساده پسندان است. با توجه به تنوع بالای طرح‌های رنگارنگ چاپ شده روی پتوهای پریما، می‌توانید یک انتخاب عالی مطابق با سِت و سلیقه‌ی خود داشته باشید. شرکت پاندا در زمینه مشاوره و خدمات فروش محصولات پتو نگار یزد در کنار شما است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولاتِ سایت ما، از آخرین قیمت پتو پریما در سایزها و مدل‌های مختلف مطلع شوید. در صورتی که قصد خرید عمده این محصول را دارید نیز می‌توانید با خریدی بدون واسطه از مجموعه کالای خواب پاندا، در زمان و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399