قیمت پتوی زنبق یک نفره

قیمت پتوی زنبق یک نفره
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب را می‌توانید با خرید پتو لاله مهرگان مدل زنبق تجربه کنید. این محصولات ویژگی‌های خاصی دارند که آن‌ها را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند. اگر فروشنده و یا تاجر پتو هستید، به دلیل خوش فروشی این مدل، خرید عمده پتو زنبق را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت لاله مهرگان در مدل زنبق برای تمام سلیقه‌ها و سنین متفاوت، طرح‌های ویژه‌ایی درنظر گرفته است که در نوع خود جالب توجه است. تنوع بی‌حد و حصر طرح و رنگ ویژگی خاص این مدل است. بنابراین شما می‌توانید پس از استعلام قیمت پتوی زنبق یک نفره و خرید آن، در خوابگاه، مسافرت یا حتی برای مهمان از مدل زنبق استفاده کنید.

    تیم فوتبال پتو لاله اصفهان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    ویژگی پتو یک نفره زنبق

    پتوهای زنبق یک نفره، یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین محصولات این شرکت هستند. جنس الیاف به کار رفته در این نوع پتو از بهترین الیاف فیلامنت استرچ شده پلی استر است.

    زیبایی، شفافیت و لطافت از ویژگی‌های بارز پتوهای زنبق است. خانم‌هایی که علاوه بر زیبایی، نسبت به میزان پرزدهی پتو حساس هستند باید بدانند که الیاف پتو زنبق از پلی استر بوده و پرزدهی کمتری دارد.

    این مدل به دلیل وجود الیاف ضدحساسیت پلی استر، برای استفاده‌ی کودکان دلبندتان نیز گزینه مناسبی است. خوب است بدانید که این نوع پتوها نه تغییر رنگ می‌دهند و نه چروک می‌شوند. با این حال قیمت پتوی زنبق یک نفره برای خریدار بسیار مناسب تمام می‌شود.

    پتو لاله اصفهان

    ارائه بهترین قیمت پتوی زنبق یک نفره

    کارخانه پتو لاله مهرگان، پتوهای یک نفره زنبق را در دو مدل گلدار و ساده تولید می‌کند. وزن خالص پتو یک نفره زنبق حدود ۲۱۰۰ گرم بوده و سایز آن نیز ۲۱۰ در ۱۶۰ سانتی‌متر در نظر گرفته شده است. کارخانه پتو لاله مهرگان الیاف مخصوص بافت پتوها را خودش تولید می‌کند. بنابراین خرید عمده پتو یک نفره از این شرکت خودکفا، می‌تواند صرفه اقتصادی زیادی را به همراه داشته باشد. برای بازدید از محصولات مدل زنبق در مجموعه کالای خواب پاندا، اینجا کلیک کنید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399