کارخانه پتو لاله قم

کارخانه پتو لاله قم
  • شرکت لاله مهرگان فعالیت رسمی خود را با ۵۰ نفر در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد. تنها ۳ سال پس از تاسیس، از شرکت SGS سوئیس استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001/2015 را دریافت کرد. تمامی محصولات کارخانه پتو لاله مهرگان دارای استاندارد کیفی ایران نیز هستند. بنابراین اگر قصد خرید پتو با کیفیت را دارید، می‌توانید با خیالی آسوده از محصولات کارخانه پتو لاله قم خرید نمایید.

    کارخانه پتو لاله مجهز به تجهیزات بسیار پیشرفته است و به همین سبب توانایی تولید انواع مختلفی از پتو را دارد. از نمونه تولیدات این کارخانه، پتوهای گل برجسته بسیار زیبا است که در سایزهای یک نفره و دونفره به فروش می‌رسند. مدل‌های تولیدی این شرکت بسیار متنوع هستند؛ این موضوع راه را برای انتخابی مطابق با سلیقه و سِت هموار می‌کند. پتو لاله مهرگان مدل پیچک، پتو لاله مهرگان مدل شقایق و پتو لاله مهرگان مدل زنبق تنها نمونه‌های کوچکی از تنوع نساجی لاله هستند.

    پتو لاله زنبق یک نفره

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    نحوه تولید در کارخانه پتو لاله قم

    نخ‌های فیلامنت پلی استر poy که قبلا استرچ شده‌اند، با ماشین‌های مخصوصی به نام Raschel به صورت پتوی حلقوی بافته می‌شوند. شرکت لاله مهرگان بر اساس معیارهای خاصی پتوها را درجه‌بندی می‌کند و بعد از دور دوزی، آن‌ها را به بازار می‌فرستد.

    خودکفایی شرکت لاله مهرگان در تولید نخ، اهمیت بالایی دارد. همانطور که اطلاع دارید، کاهش هزینه تولید، کاهش قیمت فروش را نیز به دنبال دارد. پس نتیجه می‌گیریم که محصولات این شرکت برای فروش عمده نیز می‌توانند مناسب باشند.

    پتو زنبق یک نفره

    تجارت در بازار پتو

    کارخانه پتو لاله مهرگان با تولید محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، زمینه تجارت برای کسانی که به دنبال خرید و فروش عمده پتو هستند را فراهم کرده است. فرصت خوبی برای اجرای صادرات پتو به کشورهای همسایه ایجاد شده است. برای مشاهده محصولات این برند خوشنام ایرانی در مجموعه کالای خواب پاندا اینجا کلیک کنید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399