قیمت پتو لاله مهرگان مدل زنبق

قیمت پتو لاله مهرگان مدل زنبق
  • قبل از خرید پتو زنبق خوب است بدانید که این مدل، یکی از اقتصادی‌ترین، پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات شرکت لاله مهرگان است. پتو زنبق به دو صورت گل برجسته و ساده تولید می‌شود. تفاوت طرح‌ها و برجستگی گل‌ها علت تمایز فرم ساده با گل برجسته در این مدل است. در این بخش از مجموعه پاندا ضمن توضیح خلاصه درباره پتو مدل زنبق، شما را برای خرید عمده پتو لاله مهرگان راهنمایی خواهیم کرد.

    پتو مارک زنبق دیجی کالا

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    درباره انواع پتو زنبق

    پتو زنبق گل برجسته و یا ساده در دو فرم تک نفره و دونفره تولید می‌شود. ابعاد پتو تک‌نفره ۱۶۰ در ۲۱۰ سانتی‌متر است که حدودا ۲ کیلوگرم وزن دارد. ابعاد پتو دونفره این مدل نیز ۲۱۰ در ۲۳۰ سانتی‌متر است؛ وزن تقریبی این سایز حدود ۳ کیلوگرم است.

    شرکت لاله مهرگان در مدل زنبق علاوه بر فرم‌های تک نفره و دونفره، برای نوزادان و نوجوانان نیز محصولات مخصوصی عرضه می‌کند. پتو نوزاد مدل زنبق در سایز ۸۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر با وزن ۵۰۰ گرم تولید می‌شود. همچنین شایان ذکر است که پتو نوجوان مدل زنبق در سایز ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر تهیه شده و چیزی در حدود ۱ کیلوگرم وزن دارد.

    پتو زنبق لاله مهرگان

    مزایای خرید پتو لاله

    خوب است بدانید که برای بافت پتو زنبق از الیاف پلی استر استفاده می‌شود. همه‌ی پتوهای زنبق امکان شستشو با ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی را دارند. شرکت لاله مهرگان فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و اکنون یکی از برترین تولیدکنندگان کشور در زمینه تولید کالای خواب است. این مجموعه با داشتن کادری مجرب و دستگاه‌های پیشرفته، همواره در تولید محصولات باکیفیت اهتمام دارد. این موارد به ما برای همکاری با این شرکت حس اعتماد تزریق می‌کند.

    پتو زنبق دیجی کالا

    بهترین قیمت پتو لاله مهرگان مدل زنبق

    کیفیت بالای محصولات شرکت لاله مهرگان سبب شده است تا محصولات این مجموعه به خارج از کشور نیز صادر شوند. از نمونه پتوهای صادراتی، پتو زنبق گل برجسته است که به دلیل زیبایی و کیفیت بالای خود، خواهان زیادی دارد. قیمت پتو لاله مهرگان مدل زنبق با توجه به ساده یا گل برجسته بودن و همچنین ابعاد آن متفاوت است. خرید عمده پتو زنبق و یا خرید تکی آن نیز موضوعی است که به طور مستقیم بر قیمت تاثیرگذار خواهد بود. برای استعلام قیمت عمده پتو زنبق از طریق بخش ارتباط با ما(backlink) اقدام فرمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399