قیمت پتو تک نفره پروانه

قیمت پتو تک نفره پروانه
  • بعضی چیزها هیچوقت قدیمی و تکراری نمی‌شوند؛ مانند حس عجیبی که در هوای سرد زیر پتو تجربه می‌کنیم. توجه به مواردی که با آرامش ما در ارتباط هستند، نشان نگرش صحیح و توجه ما به شخصیت‌مان است. خوب است بدانید که پتو پروانه یکی از مدل­های پتو کارخانه نگار یزد به شمار می‌رود که از کیفیت بالایی برخوردار است. این مدل پتو طرح و رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی دارد.

    اگر سخت‌پسند هستید و به دنبال مدل‌های خاص و جذاب می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما از طرح‌های مختلف این مدل دیدن فرمایید. پتو پروانه در سایزهای یک نفره و دونفره تولید و به صورت عمده و تک در بازار عرضه می­شود. در این ادامه خیلی خلاصه به بررسی پتو یک نفره پروانه خواهیم پرداخت.

    مشخصات پتو پروانه

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مشخصات پتو پروانه شرکت نگار

    • کیفیت بالا

    متاسفانه بسیاری از پتوهایی که در بازار به فروش می­رسند، با یک بار شستشو کیفیت اولیه خود را از دست می­دهند. این موضوع سبب کاهش اعتماد مردم به کالاهای داخلی شده است. اما از شما درخواست می‌کنیم که همه برندهای داخلی را با یک عینک نبینید! پیشنهاد می‌کنیم که هنگام خرید پتو به کیفیت و جنس آن توجه ویژه داشته باشید تا پس از خرید ناامید نشوید. خوب است بدانید که در تهیه پتو پروانه از الیاف پلی استر مرغوب استفاده می­شود. می­توانیم اطمینان به شما بدهیم که این محصول پس از هربار شستشو تغییر شکل و رنگ نمی­دهد و به هیچ وجه پرز نمی‌دهد. باید بدانید که الیاف پلی استر خاصیت ضدحساسیتی نیز دارند و به پوست‌های حساس آسیبی نمی‌زنند.

    • تنوع در طرح و رنگ

    پتو مدل پروانه همانند دیگر مدل­های برند نگار یزد از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار است. تنوع پتو پروانه به قدری زیاد است که متناسب با هر سن و جنسیتی، محصولات باکیفیت توسط شرکت نگار عرضه می‌شود. شما می­توانید برای مشاهده مدل‌های مختلف پتو پروانه به صفحه محصولات سایت ما مراجعه کنید.

    قیمت پتو نگار یزد

    قیمت پتو نگار یزد مدل پروانه

    فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت پتو تاثیر می­گذارد که جمله مهم­ترین آن‌ها می­توان به طرح و رنگ، جنس الیاف استفاده شده و میزان ضخامت اشاره کرد. پتو تک نفره پروانه نگار یزد به نسبت کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد، از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

    مجموعه پاندا از معتبرترین نمایندگی­ها در زمینه فروش عمده کالای خواب است. پتو تک نفره پروانه نگار یزد نیز از محصولاتی است که فروش بالایی در مجموعه ما دارد؛ هیچ پرفروش بودنی نیز بی‌حکمت نیست! دلیل این فروش بالا، قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای این محصول است. اگر شما عزیزان قصد خرید عمده پتو پروانه را دارید، می­توانید ضمن تماس با مجموعه پاندا از قیمت‌ها و آفرهای استثنائی ما مطلع شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399