لیست قیمت پتو پریما

لیست قیمت پتو پریما
  • پتو پریما یکی از پرفروش­ترین و محبوب ترین مدل­های پتو از محصولات شرکت پتو نگار یزد است. این مدل پتو به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه، از فروش بسیار بالایی در بازار برخوردار است. این محصول در شرکت نگار یزد که یکی از بزرگترین مجموعه­های تولیدی ایران در زمینه کالای خواب است، تولید می‌شود. بیش از چهل سال تجربه کاری در زمینه نساجی و منسوجات، تنها بخشی از اعتبار این شرکت خوش‌نام ایرانی است.

    امروز در مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم تا به بررسی پتو پریما نگار یزد بپردازیم. پس اگر قصد خرید پتوی پریما را به صورت عمده یا تکی دارید، لطفا تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

    محصولات شرکت نگار یزد

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    محصولات شرکت نگار یزد

    قبل از این که بخواهیم درباره پتو پریما صحبت کنیم، بهتر است کمی با دیگر محصولات شرکت نگار یزد نیز آشنا شویم تا نسبت به اعتبار این شرکت و کیفیت محصولات آن مطمئن شویم.

    از جمله محصولات شرکت نگار یزد می­توان به پتو تک نفره، پتو دو نفره و پتو کودک و نوزاد اشاره کرد. پتوهای نگار از الیاف مرغوبی مانند پلی استر و نخ پنبه تهیه و تولید می­شوند. از ویژگی­های این محصولات می­توان به عدم پرزدهی، تنوع در طرح و رنگ، تراکم و ضخامت بالا و کیفیت و مقاومت طرح و رنگ اشاره کرد.

    انواع مدل‌های پتو شرکت نگار

    انواع مدل‌های پتو شرکت نگار

    از جمله مدل­های پتویی که در کارخانه نگار یزد تهیه و تولید می­شوند می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • پتو نگار یزد مدل پونه
    • پتو نگار یزد مدل پروانه
    • پتو نگار یزد مدل درناز

    این موارد تنها بخشی از تولیدات شرکت نگار هستند. تمامی آن‌ها با بهترین متریال به کمک دستگاه‌های پیشرفته تولید می‌شوند. تنوع طرح و نقش در این موارد حتما شما را غافلگیر خواهد کرد. ما در پاندا این محصولات را با قیمت مناسب ارائه می‌کنیم.

    پتو پریما

    پتو پریما

    خب برگردیم به بحث اصلی؛ در بین تمام مدل­های پتو، پتو پریما از پرفروش­ترین و محبوب­ترین محصولات نساجی نگار یزد به شمار می­رود. این محصول در زیباترین طرح­ها و با بالاترین کیفیت عرضه می‌شود؛ اما دلیل این همه بازار گرمی چیست؟ واقعا قرار است از کیفیت پریما متعجب شویم؟

    اولا کار ما بازار گرمی نیست؛ چراکه ما نماینده فروش برندهای زیادی هستیم و قبل از همه این موارد، مشاور شما برای یک خرید موفق هستیم. از این گذشته پریما خصوصیات جالبی دارد که الان وقت بیان آن است.

    از جمله دلایلی که پتو پریما را به یکی از پرفروش­ترین کالاهای نگار یزد تبدیل کرده، علاوه بر کیفیت و مرغوبیت، طرح­بندی بسیار زیبا، نرم و لطیف بودن، ضخامت و تراکم بالا است. فراموش نکنید که کیفیت بالای مواد اولیه، حتی یک املت ساده را به غذایی بسیار خوشمزه تبدیل می‌کند؛ چه رسد به پتو!

    استفاده از مواد اولیه باکیفیت سبب شده تا خرید پتو پریما با تقاضای بسیار زیادی رو به رو شود. این محصولات به دلیل استفاده از الیاف مرغوب و درجه اول پنبه، بسیار نرم و لطیف هستند و در برابر شستشوی مداوم­ مقاوم خواهند بود. پس خاطر جمع باشید که این محصول بعد از گذشت زمان، کیفیت خود را از دست نمی­دهد.

    پتو پریما چند مدل دارد؟

    پتو پریما از نظر ابعاد به سه نوع یک نفره، دونفره و پتو مخصوص کودک دسته بندی می­شود. از نظر طرح­بندی نیز در سه نوع پتو برجسته الوان پریما، پتو برجسته گلدار پریما و پتو گلدار ساده پریما در بازار موجود هستند. پتو یک نفره این شرکت در اندازه ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی­متر و پتو دونفره آن نیز در اندازه ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی­متر تهیه و تولید می­شود. پتوهای کودک پریما نیز در طرح­های عروسکی، کارتونی و فانتزی در ابعاد ۱۰۵ در ۷۰ با بهترین و مرغوب­ترین مواد اولیه تولید می­شود. حساسیت شما برای خرید پتو کودک را درک می‌کنیم؛ اما خیالتان بابت پریما راحت باشد!

    قیمت پتو

    چه مواردی بر قیمت پتو تاثیر دارند؟

    همانطور که روشن است قیمت پتو نگار یزد بر اساس فاکتورهایی تعیین می­شود. از جمله مواردی که در تعیین قیمت پتو نقش مهمی دارند میتوان به جنس، نوع طرح، مدل پتو و سایز آن اشاره کرد. ما تمام این موارد را به شما توضیح داده‌ایم تا با چشمانی باز خرید کنید.

    • جنس پتو

    جنس پتو یکی از مهم­ترین فاکتورها در تعیین قیمت پتو است. پتوهایی که از الیاف نخ پنبه تولید شده‌اند از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و قیمت آن‌ها نیز نسبت به پتوهایی که با الیاف مصنوعی تولید شده­اند بیشتر است. پتو مدل پریما به دلیل استفاده از الیاف نخ پنبه و الیاف پلی استر این فاکتور کیفیت را دارد.

    • طرح پتو

    عامل دیگری که بعد از جنس، بر قیمت تاثیر می­گذارد نوع طرح پتو است. پتوهای پریما طرح گل برجسته الوان به دلیل طرح زیبایی که دارند، قیمت بیشتری نسبت به پتوهای گلدار ساده دارند.

    • مدل پتو

    برخی از مدل­های پتو پریما به دلیل استفاده از نخ و الیاف باکیفیت­تر، گران­تر از دیگر مدل­ها هستند. به بیان دیگر کارخانجات متریال خاصی را در در مدل‌های خاص به کار می‌گیرند. البته صرف نام مدل هم اسمی است که پشت آن اعتبار است و طبیعتاً خرید آن گران‌تر تمام می‌شود. دقیقاً مانند محصولات شرکت اپل!

    • سایز پتو

    همانطور که مشخص است هر چه ابعاد یک پتو بیشتر باشد مواد اولیه بیشتری می‌خواهد و به مراتب قیمت آن نیز افزایش پیدا می­کند.

    • ضخامت و وزن پتو

    از عوامل مهم دیگری که بر تعرفه پتو تاثیر می­گذارد، وزن و ضخامت آن است. البته بسیاری از افراد مایل به پتوهای سبک‌تر هستند؛ پس عملاً ضخامت که عامل گرانی است برای خیلی‌ها مهم نیست.

    خرید پتو پریما

    خرید پتو پریما

    پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید پتو، اول نیاز خود را بررسی کنید؛ برخی مواقع واقعا یک پتوی ساده ضخیم نیاز ما هستند و گاهی اوقات در کنار کیفیت، زیبایی برای ما اهمیت زیادی دارد. پس از این موضوع موارد گفته شده در بخش قبل را با مدل‌های مدنظرتان تطابق دهید و در نهایت محصولی بخرید که همه‌جوره مورد رضایت‌تان باشد. زمان خرید پتو از ثابت بودن رنگ پتو نیز اطمینان حاصل کنید؛ چراکه در غیر این صورت پتو با چند بار شستشو، تغییر رنگ داده و کدر می‌شود.

    خرید عمده پتو پریما

    لیست قیمت پتو پریما برای خرید عمده

    با توجه به تقاضای بازار برای این محصول باکیفیت، خرید عمده آن نیز می­تواند فرصت بسیار خوبی برای فروشندگان و مغازه داران عزیز باشد. با خرید عمده، محصول باکیفیت را در حجم بالا و از همه مهم‌تر با قیمت بسیار مناسب به دست می‌آورید.

    مجموعه کالای خواب پاندا از اصلی­ترین نمایندگی­های فروش عمده پتو نگار یزد محسوب می­شود. این مجموعه پتوهای نگار یزد را در طرح­ها و رنگ­های متنوع به صورت عمده و یا تکی با مناسب­ترین قیمت به فروش می­رساند. شما می‌توانید در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوه در زمینه خرید پتو، از کارشناسان فروش ما کمک بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399