شرکت پتو نگار یزد

شرکت پتو نگار یزد
  • پتو یکی از مهم‌ترین انواع کالای خواب است؛ صدها سال است که بشر از آن استفاده می‌کند. به طوری که امروزه یکی از اولویت‌های مهم ما است؛ هر چقدر هم که جلوتر برویم، استفاده از پتو متوقف نخواهد شد. امروزه برندهای ایرانی زیادی در زمینه تولید پتو و دیگر اقسام کالای خواب فعالیت دارند. شرکت پتو نگار یزد یکی از این برندهای معروف است. این شرکت با بیش از چهل سال تجربه کاری در تولید منسوجات، از بزرگترین تولید کنندگان پتو در کشور به شمار می­رود.

    در این صفحه از سایت کالای خواب پاندا قصد داریم تا شما را با محصولات نساجی نگار یزد آشنا کنیم و محصولات این شرکت را از جهت کیفیت و قیمت مورد بررسی قرار دهیم. لطفا تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

    شرکت پتو

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    شرکت پتو نگار یزد

    بدون شک شرکت تولید پتو نگار یزد یکی از خوشنام‌ترین مراکز تولید انواع پتو به شمار می­رود. این شرکت در سال ۱۳۵۹ تاسیس و در سال ۱۳۶۲ با نام شرکت تعاونی ریسندگی استقلال فعالیت خود را آغاز کرد. جالب است بدانید که این مجموعه تا سال ۱۳۶۶ فقط در زمینه ریسندگی فعالیت داشت؛ پس از آن بخش رنگ­رزی را نیز به حوزه کاری خود اضافه کرد. کارخانه پتو نگار یزد، در سال ۱۳۷۱ دستگاه­های تولید گلیم و روفرشی را وارد روال کاری خود کرد و پای به عرصه بافندگی نهاد.

    این شرکت ۹ سال بعد، فرایند تولید خود را تغییر داد و در زمینه پتوی مینک کار خود را آغاز کرد. پس از آن در سال ۱۳۸۴ با خرید دستگاه­های پیشرفته توانست تولید پتوی راشل را آغاز کند. همین زمان بود که نام شرکت متناسب با حوزه فعالیت آن وقت، به شرکت تولیدی پتوی نگار یزد تغییر کرد. پس توجه داشته باشید که در این صفحه از یک کمپانی با چند سال سابقه صحبت نمی‌کنیم. موضوع امروز ما شرکتی است که یک عمر تجربه را همراه نام خود یدک می‌کشد.

    انواع پتو نگار یزد

    انواع پتو نگار یزد

    پتوهای نگار یزد بر اساس طرح در سه مدل ساده، گلدار و گل برجسته تولید می­شوند. محصولات این شرکت از نظر ابعاد شامل چهار نوع پتو یک نفره، پتو دونفره، پتو نوجوان و پتو نوزادی هستند. در ادامه این موارد را جزئی‌تر بررسی خواهیم کرد.

    • یک نفره

    پتو یک نفره نگار یزد در طرح­های ساده و یک رنگ، گلدار و گل برجسته در ابعاد ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی­متر با وزن ۱/۲ کیلوگرم تولید می­شوند و به صورت عمده و تکی به بازار عرضه می‌شوند.

    • دو نفره

    پتوهای دو نفره نگار یزد نیز در طرح­های گلدار و گل برجسته در بازار موجود هستند. این پتوها در ابعاد ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی­متر با وزن ۱/۳ کیلوگرم تهیه و تولید می­شوند.

    • نوجوان

    این نوع پتو معمولا در اندازه ۱۵۰ در ۱۰۵ سانتی‌متر طراحی می‌شود و مناسب سنین ۳ تا ۱۰ سال است. در این مدل طرح­های کارتونی، عروسکی و فانتزی جهت حفظ نشاط کودکان در دستور کار شرکت نگار است.

    • پتو کودک نگار یزد

    پتوهای کودک و یا نوزاد نگار یزد معمولا در اندازه ۱۰۵ در ۷۰ سانتی­متر تولید می­شوند. جنس این مدل بسیار نرم و لطیف بوده و مناسب سنین نوزادی تا سه سال است. در طرح­های این مدل از شخصیت­های کارتونی و عروسکی بهره‌گیری شده است.

    ویژگی­های پتو نگار یزد

    ویژگی­های پتو نگار یزد

    درست است که سابقه یک شرکت اهمیت بسیار زیادی دارد؛ اما آیا فقط سابقه مهم است؟ باید به شما بگوییم که اگر سابقه یک مجموعه در کنار کیفیت و قیمت مناسب قرار گیرد، رنگ امید و اعتماد را بر قلب مشتریان خواهد پاشید. در ادامه قصد داریم چند مورد از ویژگی­های پتو نگار یزد را بررسی کنیم.

    • کیفیت بالا

    جنس و الیاف پتو از عوامل مهمی هستند که باید در هنگام خرید به آن بسیار توجه داشته باشید؛ به خصوص اگر قصد خرید پتو برای کودک دلبندتان را داشته باشید. پتو نگار یزد به دلیل متریال مرغوبی که دارد، از کیفیت و لطافت بسیار مطلوبی برخوردار است. کیفیت بالای این محصول باعث می­شود تا در طول استفاده و شستشوی مداوم، به بافت آن آسیبی وارد نشود. البته باید به نحوه نگهداری و شستشوی پتو نیز توجه داشته باشیم؛ چراکه این موارد نیز بر ماندگاری پتو تاثیرگذارند.

    • تنوع طرح­بندی

    تنوع کم‌نظیر در طرح و رنگ­بندی نیز یکی از ویژگی­های اصلی این محصول است. پتو نگار یزد در طرح­های گلدار، گل برجسته و طرح ساده تولید می­شود. تنوع بالای این محصولات شما را برای انتخابی متناسب با سلیقه و سِت موردنظرتان کمک می‌کند.

    • ضخامت و تراکم بالا

    از ویژگی های دیگر پتو نگار یزد، ضخامت و تراکم بالای آن است؛ بسیاری از مشتریان جلب همین ویژگی شده و مشتری ثابت محصولات نگار یزد می‌شوند.

    • عدم پرزدهی

    برای خانم­ها این نکته بسیار حائز اهمیت است؛ خانم‌ها دوست دارند پتویی که تازه آن را خریداری کرده‌اند، پرزدهی نداشته باشد. خبر خوب اینکه پتوهای نگار یزد به دلیل استفاده از نخ و الیاف مرغوب و باکیفیت پرزدهی ندارند.

    پتو پریما نگار یزد

    مارک پتو پریما نگار یزد

    پتو پریما نگار یزد، پتو پونه نگار یزد، پتو پروانه نگار یزد  و پتو درناز نگار یزد از جمله مدل­های معروفی هستند که در شرکت نگار یزد تولید و عرضه می­شوند. پتو پریما یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب این شرکت است که در زیباترین طرح­ها و با بهترین کیفیت در مجموعه کالای خواب پاندا عرضه می‌شود. این پتو در دو سری یک نفره و دونفره تولید می‌شود. پتو یک نفره پریما با ابعاد ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی­متر و پتو دو نفره پریما با ابعاد ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی­متر تولید و روانه بازار می‌شود.

    قیمت پتو نگار یزد

    قیمت پتو نگار یزد

    پتو نگار برند معروفی به شمار می­آید و همانطور که بارها اشاره کردیم، از کیفیت بالایی برخوردار است. محصولات این شرکت قیمت منصفانه و مقرون به صرفه‌ای دارند. به همین دلیل فروش بالایی داشته و با تقاضای زیادی از سمت مشتریان رو به رو هستند.

    فاکتورهای زیادی برای تعیین قیمت پتو وجود دارند؛ از جمله ابعاد پتو، نوع طرح و رنگ، وزن، ضخامت و… برای مثال قیمت پتو یک نفره نگار یزد به دلیل ابعاد کمتری که دارد، کمتر از قیمت پتو دو نفره نگار یزد است.

    خرید پتو نگار یزد

    خرید پتو نگار یزد

    خرید عمده محصولات نگار یزد به دلیل کیفیت و تنوع کم‌نظیر و قیمت‌های مناسب این مجموعه، بسیار منطقی و به صرفه است. تاجایی که فروش عمده و یا حتی صادرات آن، یک ایده عالی و بسیار سودآور برای شما خواهد بود.

    مجموعه کالای خواب پاندا از جمله مراکز عمده فروشی پتو نگار یزد به شمار می­رود که این پتو را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می­دهد. حذف واسطه و سیاست “فروش بیشتر، سود کمتر” ما را به این جایگاه رسانده است. شما عزیزان می­توانید برای خرید عمده پتو نگار یزد از طریق بخش ارتباط با ما به کارشناسان فروش متصل شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399