کارخانه پتو پریما یزد

کارخانه پتو پریما یزد
  • جالب است با این مقدمه شروع کنیم که عبارت پتو پریما یزد در واقع اشاره به یکی از مدل­های پتو کارخانه نگار یزد دارد. اما چون این پتو یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب بین خریداران به شمار می­رود، آن را با نام پتو پریما یزد نیز می­شناسند. کارخانه نگار یزد ده‌ها سال است که در زمینه تولید پتو فعالیت دارد و برای تاجران و فروشگاه داران نامیپ آشنا است. در این بخش از مجموعه کالای خواب پاندا می‌خواهیم کمی از شرکت نگار یزد و تولیداتش صحبت کنیم؛ لطفا تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

    شرکت نگار یزد

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    شرکت نگار یزد

    شرکت نگار یزد از بزرگترین مجموعه­های تولیدی ایران در زمینه تولید پتو باکیفیت است. جالب توجه است که این شرکت از سال ۱۳۶۲ به مدت چهار سال در زمینه ریسندگی فعالیت می­کرد. سپس در سال ۱۳۶۶ گسترش یافت و بخش رنگ­رزی را نیز به مجموعه کاری خود اضافه کرد. در نهایت نگار یزد پس از پنج سال وارد عرصه بافندگی شد.

    این کارخانه در سال ۱۳۷۹ به طور رسمی تولید پتو را آغاز کرد. شرکت نگار یزد تا سال ۱۳۸۴ در زمینه تولید پتو مینک کار میکرد و پس از آن تولید پتوی راشل را آغاز کرد. حال این شرکت با بیش از چهل سال تجربه کاری در زمینه تولید منسوجات، از جمله کارخانه­های بزرگ نساجی کشور به شمار می­رود.

    محصولات شرکت نگار یزد

    محصولات شرکت نگار یزد

    شرکت نگار یزد علاوه بر پتو مدل پریما، مدل پونه، پروانه و درناز هم دارد. البته مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که برای آشنایی و مشاهده آن‌ها می‌توانید به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید. این محصولات در ابعاد یک نفره، دونفره و مخصوص کودک و نوجوان تولید می­شود. از جمله طرح­های نگار یزد می‌توان به پتو طرح برجسته الوان نیز اشاره کرد. کیفیت بالا و تنوع زیاد در طرح و رنگ از خصوصیات بارز محصولات این شرکت است.

    خوب است بدانید که پتو یک نفره پریما در ابعاد ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی­متر و پتو دو نفره پریما در ابعاد ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی­متر با متریال مرغوب تهیه و تولید می­شود.

    خرید پتو نگار یزد

    خرید پتو نگار یزد

    به خاطر داشته باشید که قیمت پتو با در نظر گرفتن فاکتورهایی از قبیل جنس، ضخامت، تراکم، طرح و سایز تعیین می­شود. قیمت پتو پریما نگار به نسبت کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد، مقرون به صرفه و اقتصادی به نظر می‌رسد. پتو پریما یکی از محصولات پرفروش در فروشگاه‌ها است؛ اگر فروشگاه دارید، خرید عمده آن را به شما توصیه می‌کنیم. با خرید از مجموعه کالای پاندا، علاوه بر ضمانت اوریجینال بودن کالا، خریدی بدون واسطه و مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت عمده یا تک محصولات، لطفا با مدیر فروش مجموعه پاندا تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399