قیمت پتو دونفره لاله مهرگان

قیمت پتو دونفره لاله مهرگان
  • اگر برای خرید پتو می‌خواهید که کیفیت را همراه با قیمت مناسب داشته باشید، خرید پتو دونفره از شرکت لاله مهرگان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. کارشناسان مجرب این شرکت همواره جهت تولید محصولات بسیار باکیفیت اهتمام می‌ورزند. در تولید محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت، به زیبایی و تنوع در رنگ و نقش نیز توجه زیادی می‌شود. الیاف و متریال باکیفیت به کار رفته در بافت پتو لاله مهرگان، حاصل ریسندگی پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها است. در این بخش از مجموعه کالای خواب پاندا ضمن بررسی مختصر محصولات شرکت لاله مهرگان، شما را برای خرید پتو دونفره راهنمایی خواهیم کرد.

    پتو زنبق قم

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مشخصات پتو لاله مهرگان

    در مجموعه لاله مهرگان برای چاپ طرح‌‌ها روی پتو یک نفره و پتو دو نفره گل برجسته، از مرغوب‎‌ترین نوع رنگ که دارای گواهی ETAD (گواهی بهداشت و محیط زیست) است، استفاده می‌کنند. دور تا دور پتو تک نفره و پتو دو نفره لاله مهرگان را با نوارهای ساتن رنگارنگ که متناسب با رنگ پتو است می‌دوزند. نوارهای ساتن با چهار نخ به صورت دو سوزنه زیگزاگ دوخته می‌شوند. این نوع از دوخت مقاومت پتو را نسبت به دوخت تک سوزنه‌ افزایش خواهد داد.

    قیمت پتو لاله مهرگان نسبت به کیفیت کم‌نظیر آن، مقرون به صرفه است. ابعاد پتو دو نفره گل برجسته ۲۱۰ در ۲۳۰ سانتی متر است. پتوهای شرکت لاله مهرگان همگی نشان استاندارد ایران را دریافت می‌کنند. این محصولات در مقابل شستشو مقاومت دارند و در صورت شستشوی صحیح، به رنگ و فرم آن‌ها آسیبی وارد نمی‌شود.

    پتو زنبق یک نفره

    قیمت پتو لاله مهرگان دونفره

    کارشناسان شرکت لاله مهرگان؛ آزمایش های متعددی بعد از تولید انجام می دهند. در نتیجه این امر، شاهد ارائه بالاترین سطح کیفیت هستیم. با اطمینان خاطر پتو دونفره گل برجسته لاله مهرگان را بین محصولات متنوع مجموعه پاندا انتخاب کنید و همواره خوابی آسوده داشته باشید.

    قیمت پتو لاله مهرگان دونفره با توجه به فاکتورهای مختلف از جمله ساده یا برجسته بودن طرح پتو، تغییر می‌کند. اما به طور کلی تمامی قیمت‌های تعریف شده برای پتوهای این شرکت مناسب هستند. پیشنهاد می‌کنیم که خرید عمده پتو دو نفره لاله مهرگان را از مرکزی معتبر انجام دهید. مجموعه کالای خواب پاندا با سال‌ها تجربه در زمینه عرضه انواع محصولات کالای خواب باکیفیت و قیمت مناسب به صورت عمده، انتخابی بی‌نظیر خواهد بود. شما می‌توانید از طریق بخش ارتباط با ما، به کارشناسان فروش ما متصل شوید و ضمن استعلام قیمت، از خدمات مشاوره رایگان نیز استفاده نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399