پتو خوب چی بخرم

  • پتو یکی از مایحتاج های مهم هر منزل و هر شخصی بوده که وجود آن ضروری است و در هر منزلی می توان انواع مختلف آن را یافت.

    در گذشته پتوهای پنبه ای و پشمی در بازارهای فروش یافت می شده اند. اگر سری به خانه مادربزرگ های خود بزنید قطعا از این مدل پتوها پیدا خواهید کرد. اما اکنون تمامی پتوها ترکیبی از پنبه و انواع الیاف مصنوعی هستند. به اصطلاح به روز شده هستند که می توان گفت از نظر حجم و جاگیر بودن جایگزین مناسبی برای پتوهای پنبه ای سنگین وزن خواهند شد.

    پتو های جدید از بافتی نرم تر و سبک تر تهیه شده و علاوه بر حمل و نقل آسان الیاف به کار رفته در آن به گونه ای است که خوابی راحت تر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

    آیتم های یک پتو خوب

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    پتو خوب چی بخرم؟

    قبل از خرید هر نوع محصولی باید تحقیقات گسترده ای در خصوص آن محصول انجام پذیرد. تا بتوان بهترین آن را خریداری و انتخاب نمود.

    درخصوص انواع کالای خواب و پتو نیز همین امر صدق کرده و برای خرید آن باید از ویژگی های یک پتو خوب اطلاعات لازم را کسب کرد.

    برای آرامش داشتن به هنگام خواب، نیاز به یک پتوی خوب و ملزومات خواب دیگر است. پتوهای ایرانی از الیاف پلی استر بافته می شوند. حساسیت زا نبوده و برای یک خواب راحت پیشنهاد می شود.

    با توجه به این که انسان یک سوم عمر خود را در خواب سپری می کند، بنابراین باید از ویژگی های یک پتو خوب برای داشتن خوابی راحت مطلع باشد.

    از آیتم های یک پتو خوب می توان به:

    • اندازه
    • میزان نگهداری گرما
    • نوع پارچه
    • الیاف

    اشاره کرد که تمامی موارد فوق می تواند در کیفیت یک پتو موثر واقع شود.

    در رابطه با اندازه می توان گفت یک پتوی خوب باید از نظر ابعاد از سایز تشک و یا تخت بزرگ تر باشد تا بتواند تمامی بدن را در طول خواب پوشش دهد.

    گرم نگهداشتن بدن در هنگام خواب امری مهم بوده که می تواند در کیفیت خواب تاثیر به سزایی داشته باشد و پتوی مناسب، پتویی است که دمای بدن را بین ۱۷ تا ۲۱ درجه نگه دارد.

    پارچه های مختلفی برای دوخت انواع پتو به کار می روند که از جمله آن ها می توان به پارچه های نخی، پشمی، کرک، ولوکس و … اشاره کرد.

    الیاف مورد استفاده در صنعت بافت پتو، دو دسته طبیعی و مصنوعی را شامل می شود. پتوهای طبیعی شامل نمونه های پنبه ای و پشمی هستند.

    بهترین مارک پتو چیست؟

    بهترین مارک پتو چیست؟

    تنوع بالایی در میان پتوهای ایرانی عرضه شده در فروشگاه های کالای خواب وجود دارد. در نظر داشتن اولویت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. موارد زیر را بررسی کنید:

    1. وزن
    2. سایز
    3. نوع الیاف
    4. قیمت

    دنیای کالای خواب یک دنیای پررقیب می باشد. این رقابت هم در میان محصولات متنوع یک شرکت و هم در میان برندهای مختلف دیده می شود.

    در همین راستا شاهد برندهای مختلفی از انواع پتو چون گلبافت، نرمینه و … خواهیم بود که نمی توان عنوان درجه یک یا دو بودن روی آن ها گذاشت. زیرا همگی در تلاشند تا در این بازار رقابتی بزرگ فروش خود را بیشتر کرده و از این رو درصدد تضمین کیفیت هستند. بنابراین انتخاب یک پتو خوب بسته به سلیقه شما دارد که چه ویژگی هایی را از یک پتو انتظار دارید.

    اما خب برندهایی در فروشگاه ها وجود دارند که جزو بهرتین و پرفروش ترین ها شناخته شده اند. طبق آمار حاصله می توان فروش بالای آن ها را به دلیل کیفیت بی نظیر و رضایت مشتری دانست. وگرنه اگر رضایت و کیفیتی در کار نبود میزان این فروش بالا نرفته و تقاضا افزایش نمی یافت.

    از این رو با اندکی تحقیق می توان بهترین برند پتو را شناخته و سپس روی به خرید انواع آن آورد.

    پتو خارجی یا ایرانی بخرم؟

    پتو خارجی یا ایرانی بخرم؟

    اگر در پاسخ به این که پتو خوب چی بخرم بین برندهای ایرانی و خارجی مانده اید، برای شما پیشنهاداتی داریم.

    ایران امروزه به یکی از قطب های تولید کننده پتو تبدیل شده است. اما در نظر داشته باشید که هنوز هم برخی از پتوهای خارجی دارای کیفیت های بالاتری هستند. پس هر فردی که قصد خرید پتو دارد باید در گام نخست، اولویت های خود را مشخص کند.

    پتوهای ابریشمی خارجی قابل مقایسه با پتوهای پلی استر ایرانی نیستند. نمی توان از کیفیت پتوهای پلی استر هم چشم پوشی کرد.

    از این رو هرکدام را می توان دارای ویژگی های منحصر به فردی دانست که انتخاب را برای خرید مشتریان دشوار کرده است.

    البته قبل از خرید باید این مطلب را در نظر بگیرید که چه انتظاراتی از کالایی که می خرید دارد؟

    بیان این نکات می تواند کمک موثری برای خریداران پتو در بازار باشد. پیشنهاد میکنیم در صورتی که بودجه لازم را دارید، پتوهای سنگین وزن ایرانی را انتخاب کنید.

    پتو خوب را از کجا خریداری کنم؟

    پتو خوب را از کجا خریداری کنم؟

    بعد از کسب اطلاعات از ویژگی های یک پتو خوب، انتخاب مرکز خربدی مطمئن نیز شرط بزرگی برای تجربه یک خرید عالی می باشد.

    بررسی نیازها، بهترین راه برای پاسخ به سوال پتو خوب چی بخرم هست. بعد از این هم نوبت به انتخاب یک جای مطمئن می رسد.

    خرید از مراکزی که کالاهای آن دارای مارک استاندارد بوده و دارای ضمانت نامه پس از فروش هستند، به صلاح مشتری می باشد. زیرا می تواند از خدمات پس از فروش بهره مند شود. در صورت وجود هر گونه آسیب و یا پارگی به مرکز خرید خود مراجعه و محصول را تعویض و یا تعمیر نماید.

    امروزه مسیرهای فروش غیر حضوری، بسیار پرکاربرد می باشند. به همین دلیل هم به نفع خریداران بوده و هم باید توجه زیادی داشته باشند. کلاهبرداری در این مسیرها هم به صورت چشم گیری افزایش داشته است. پس اگر می خواهید در عین حال که به بهترین محصولات دست یابید، مطمئن هم سفارش دهید، از تولید کننده اصلی سفارش دهید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399