قیمت پتو تک رنگ زنبق

قیمت پتو تک رنگ زنبق
  • اگر به دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت می‌دهید و علاقمند به زیبایی محیط هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از محصولات شرکت لاله مهرگان دیدن فرمایید. یکی از مدل‌های خاص این شرکت، پتو زنبق می‌باشد. سهم قابل توجهی از فروش محصولات شرکت به این مدل اختصاص دارد. اما چرا این مدل پتو اینقدر اهمیت دارید؟ امروز در مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم که خیلی مختصر راجع به پتو زنبق صحبت کنیم.

    قیمت پتو لاله طرح برجسته الوان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    کارخانه پتو قم

    الیاف استفاده شده در بافت پتو زنبق از جنس پلی استر است. الیاف پلی استر نرمی و گرمی دلچسبی را به هنگام استراحت برای ما ارمغان خواهند آورد. اگر نگران پرزدهی و چروک شدن پتو هستید، این پتو مناسب شماست. چراکه الیاف پلی استری که در بافت این مدل از پتو استفاده شده است، از پرزدهی و چروک شدن آن جلوگیری می‎‌کند. از کیفیت گفتیم، اما آیا قیمت پتو زنبق نیز مناسب است؟

    خوب است بدانید که قیمت پتو تک رنگ زنبق نسبت به کیفیت بالای آن، بسیار مناسب است. اگر قصد خرید عمده پتو زنبق برای صادرات یا ویزیتوری را نیز داشته باشید، در مجموعه پاندا قیمت عمده پتو زنبق نیز با تخفیف زیادی برای شما محاسبه می‌شود.

    پتو لاله گل برجسته

    مشخصات پتو زنبق

    شرکت پتو لاله مهرگان، مدل زنبق را به دو صورت پتو گل برجسته و ساده در دو سایز یک نفره و دونفره به بازار عرضه می‌کند. ابعاد پتو زنبق یک نفره ۲۱۰ در ۱۶۰ سانتی متر و وزن آن حدودا ۲ کیلوگرم است. پتو زنبق دونفره نیز با سایز ۲۳۰ در ۲۱۰ و وزن حدود ۳ کیلوگرم تولید می‌شود.

    طرح این پتوهای بافته شده از الیاف پلی استر، با بهترین رنگ‌ها چاپ می‌شود. سپس در برخی مدل‌ها طرح برجسته بر روی پتو حک می‌شود. پتو گل برجسته و ساده تک رنگ زنبق در رنگ بندی‌های بسیار جذاب و دلنشین تولید می‌شود. قیمت پتو تک رنگ زنبق با مدل گل دار آن تفاوتی ندارد.

    سایت پتو لاله

    بهترین قیمت پتو تک رنگ زنبق

    شما می‌توانید با توجه به روحیات و سلیقه خود و یا فرزندان دلبندتان از محصولات باکیفیت لاله مهرگان خرید کنید. برای خرید عمده نیز از طریق بخش ارتباط با ما به کارشناس فروش متصل شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399