تشک طبی برای دیسک گردن

تشک طبی برای دیسک گردن
  • تشک طبی برای دیسک گردن باید از نوع مموری فوم انتخاب شود. الیاف مموری فوم از قابلیت ارتجاعی بالایی برخوردار هستند تا شکل بدن را به خود بگیرند.

    تولید تشک های طبی تحولی شگرف در عرصه تولید انواع تشک ایجاد کرده و سبب شده تا افراد بتوانند از بهترین محصول استفاده نمایند.

    این تشک ها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع معمولی تشک هستند و استفاده از آن ها علاوه بر حفظ سلامت عضلات و جلوگیری از بیماری های ارتوپدی راحت تر نیز بوده و خواب آرامش بخش تری را برای شما به ارمغان می آورند.

    کالای خواب

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    رابطه کالای خواب نامناسب و دردهای عضلانی

    امروزه شاهد افزایش دردهای ارتوپدی بوده و متاسفانه باید بگوییم رنج سنی این دردها کاهش پیدا کرده و جمعیت جوان کشور را نیز در بر گرفته است.

    در گذشته افرادی با سن های بالا بیشتر از دردهای عضلانی و ارتوپدی شکایت داشته اند اما طی چند دهه اخیر شاهد مراجعه جمع کثیری از جوانان ۲۰ تا ۴۰ ساله برای دردهای ارتوپدی چون گردن درد، کمر درد و دردهای زانو به پزشکان هستیم.

    این مسئله امری تاسف بار و ناراحت کننده بوده که قشر جوان را نیز درگیر خود کرده است.

    دانستن عوامل این دردهای عضلانی و ستون فقراتی شاید بتواند به کاهش آن کمک شایانی نماید. از جمله مواردی که می توان آن ها را در این مورد از دردها دخیل دانست شاید بتوان به موارد زیر اشاره نمود:

    1. تغذیه نامناسب و استفاده از فست فود ها به جای انواع پروتئین های طبیعی و ویتامین ها
    2. عدم تحرک کافی و ورزش نکردن قشر جوان
    3. استفاده از گوشی های موبایل و در دست داشتن آن در مدت زمان طولانی
    4. استفاده از کالای خواب نامناسب چون تشک و بالش های غیر استاندارد

    موارد ۱ تا ۳ تماما موردهایی هستند که هر فرد باید با تغییر سبک زندگی خود آن را بهبود ببخشد اما مورد آخر تنها با خریدی مطمئن و داشتن اطلاعات در خصوص انواع کالای خواب برطرف شده و شاید بتواند کمک مهمی در کاهش این دردهای عضلانی و یا حتی بهبود بخشیدن آن ها داشته باشد.

     تشک مناسب

    جلوگیری از دردهای گردن با تشک مناسب

    همان طور که در بالا ذکر شد کالای خواب تاثیر مهمی در حفظ سلامت بدن دارد.

    نحوه خوابیدن ما و فرم بدن در طی خواب تاثیر به سزایی در حفظ سلامت اندام ها و به طبع به مخاطره انداختن آن ها دارد.

    عده ای از افراد در دردهای گردن و آرتروز آن تنها بالش را دخیل می دانند، اما جالب است بدانید استفاده از تشک مناسب نیز می تواند تا حد زیادی افراد را از ابتلا به دردهای مزمن گردن رهایی بخشد.

    گردن درد یکی از معدود دردهایی است که حتی با استراحت و دراز کشیدن نیز بهبود پیدا نکرده بلکه بدتر نیز می شود. بنابراین باید مواظب سلامت آن باشیم تا بتوانیم زندگی راحت تری را تجربه کنیم.

    تشکی برای گردن درد مناسب است که علاوه بر طبی بودن و استاندار بودن با لایه ای از فوم پوشیده شده باشد تا بتواند از نرمی بیش از حد و فرو رفتن عضلات در آن جلوگیری به عمل آورد زیرا نرمی بیش از حد تشک سبب افزایش این دردها خواهد شد.

    باید گفت تشک های مناسب نه تنها از بروز این گونه از دردها جلوگیری به عمل می آورند بلکه بهبود بخش آن نیز می باشند.

    در همین راستا استفاده از تشک هایی مناسب می تواند تا حد زیادی در حفظ سلامتی اثرگذار باشد که خیلی از افراد از این امر مهم بی خبر هستند.

     ویژگی های تشک طبی

    ویژگی های تشک طبی

    امروزه در بازارهای فروش شاهد اجناس غیر استاندار زیادی هستیم که طبق اصول طراحی نشده اند و با بهایی کمتر به فروش می رسند که همین قیمت کمتر سبب داشتن مشتری آن و فروش گشته است.

    یک تشک طبی خوب مسلما از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که دانستن آن می تواند شما را در خرید یک تشک ممتاز یاری نماید.

    از ویژگی های تشک خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

     

    • دارای پارچه مناسب و ضد تعریق
    • دارا بودن فنر قوی با فشردگی و استحکام زیاد
    • تعادل در سفتی نرمی برای ثبات بدن در طول خواب
    • انعطاف پذیری به اندازه
    • فنریت و کشسانی متعادل و به اندازه
    • داشتن تهویه مناسب برای جلوگیری از تعریق و ضد باکتریال

    تشک های طبی اکثرا از این ویژگی ها برخوردار هستند. می توان آن ها را یک تشک طبی خوب با ویژگی های منحصر به فرد دانست.

    یک تشک خوب می تواند ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به موارد بالا داشته باشد. برای بررسی دقیق ویژگی های یک تشک ممتاز باید مقالات علمی تری را خواند. زیرا همان طور که خود می دانید خرید یک تشک خوب بسیار مهم بوده و می تواند سلامت بدن و عضلات شما را تضمین نماید. از این رو باید در خرید ان دقت و وقت کافی و صد البته هزینه لازم را اعمال نمود. تا بتوان از خرید انجام شده و هزینه صورت گرفته بالاترین میزان رضایمتندی را داشت.

    قیمت تشک های طبی

    قیمت تشک های طبی

    مسلما خرید یک محصول خوب ملزم به پرداخت هزینه بالاتری می باشد.

    تشک های طبی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می توان آن ها را در میان انواع تشک موجود در بازار بهترین دانست. زیرا آمار فروش بالای حاصل از این مدل تشک ها نشان دهنده استقبال مردمی و خرید بیشتر آن است.

    شرایط خاص تولید این تشک ها، سبب دسته بندی در گروه ممتازترین ها شده است. جزو یکی از تشک هایی است که برای سلامت بدن و حفظ ثبات اندام ها و همچنین جلوگیری و کاهش دردهای عضلانی موثر می باشد. خوب به طبع از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

    “به قول معروف هرچقدر پول بدهی همان قدر آش می خوری”. خرید تشک های استاندارد با قیمت کمی بالاتر، می تواند سلامتی شما را تضمین نماید.

    البته قیمت این تشک ها را با خرید مستقیم و بی واسطه از فروشندگانی چون رادمان می توان تا حد زیادی کاهش داد. با خرید عمده از تخفیفات بسیار خوبی بهره مند گردید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399