کاربردهای تشک برقی

کاربردهای تشک برقی
  • کاربردهای تشک برقی برای کاهش دردهای مفصلی و عضلانی بوده و عملکرد درمانی ندارد. شرکت بهتاب از مطرح ترین تولیدکنندگان تشک های برقی ایرانی می باشد.

    تشک برقی یکی از تازه واردان به صنعت کالای خواب بوده و می توان گفت طی چند دهه اخیر جایگاه خود را در میان انواع تشک موجود در بازار پیدا کرده است.

    تشک های برقی همان طور که از نام آن ها پیداست به کمک نیروی برق کار کرده و اغلب شارژی می باشند. به این صورت که یا باید مستقیما به برق وصل باشند تا کار کنند که این مدل از انواع قدیمی تر بوده و یا پس از مدتی شارژ شدن می توان از آن ها بدون اتصال مستقیم به نیروی برق استفاده نمود که این مدل ها از انواع جدیدتر و تازه تولید شده می باشند.

    این تشک ها کاربردهای فراوانی داشته و برای افراد خاصی بسیار مفید و کاربردی می باشند که در ادامه به توضیح مختصری درباره کارایی، نحوه ساخت و موارد استفاده آن خواهیم پرداخت.

    خط تولید تشک برقی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    خط تولید تشک برقی

    راه اندازی خط تولید تشک برقی در کشور ما، چند سالی است انجام شده است. با کسب دانش این صنعت، توانسته ایم بهترین تولیدات تشک را با بهترین قیمت ها به بازار عرضه نماییم.

    گرمای تشک ها به واسطه المنت های تعبیه شده داخل آن ها ایجاد می شود. المنت ها از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده این تشک ها هستند.

    برخی از تشک های برقی فقط دارای لرزش و یا به اصطلاح ماساژور هستند و برخی دیگر در هنگام ماساژ گرمایی از خود ساطع می کنند که سبب لذت بخش تر شدن ماساژ خواهد شد.

    کاربرد های تشک برقی

    کاربرد های تشک برقی

    در استفاده از تشک های برقی، محدودیت زیادی وجود ندارد. اما قشر خاصی وجود دارند که استفاده از این تشک برای آن ها ضروری و مبرم می باشد.

    افراد پیر از جمله افرادی هستند که استفاده بیشتری از این تشک ها می نمایند. دردهای عضلانی و استخوانی از یک سمت و سرمای بیشتری که احساس می کنند از سمت دیگر سبب شده تا این تشک ها به این دسته افراد پیشنهاد شود.

    مشکلاتی همچون دیسک کمر و دیسک گردن هم از جمله بیماری هایی هستند که با تشک برقی می توانند دردهای خود را کاهش دهند.

    دسته دیگری از افراد که استفاده از انواع تشک برقی برای ان ها مناسب و شاید بتوان گفت ضروری می باشد. افراد ضایعه نخاعی و بسترگرا هستند که به دلیل تحرک کم و یا حتی عدم تحرک نیازمند دستگاهی جهت ماساژ بدن و به کار انداختن عضلات و عروق خود هستند تا با ماساژ حاصله و گرمای ایجاد شده از زخم بسترهای دردناک برای آن ها جلوگیری به عمل آید.

    این تشک های برقی همان طور که ذکر شد کاربردهای بی شماری داشته و برای بسیاری از افراد حتی فردی که پس از خستگی و فشار کاری به دنبال استراحت می باشد، مناسب است.

    نحوه استفاده تشک برقی

    نحوه استفاده و مراقبت های لازم

    مسلما استفاده از هر نوع وسیله ی تازه ای نیازمند دانش بوده تا بتوان از ان بهت ین بهره را برد و به طور صحیح و اصولی استفاده کرد.

    بروشورها از اصلی ترین روش های آموزش کاربرد تشک برقی می باشد. تا ضمن اگاهی از کاربردها و نحوه راه اندازی محصول، از نحوه استفاده و مراقبت از آن و یا حتی خطرهای احتمالی مطلع شویم.

    در رابطه با تشک برقی نیز این مسئله صادق بوده و نیازمند رعایت مواردی می باشد.

    به طور مثال در هنگام استفاده از تشک های برقی باید دقت کافی را برای جلوگیری از برق گرفتگی احتمالی به عمل آورد.

    سیستم این تشک ها بسیار حساس و ظریف می باشد. باید در هنگام استفاده دقت کافی را اعمال نمود. یکی از کارهای خطرناک، خیس نمودن آن می باشد. اتصالی المنت ها، از جمله دلایل اصلی ایجاد آتش سوزی در این نوع تشک ها می باشد.

    همچنین استفاده از این تشک برای کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی گردد. زیرا این کودکان در سنین رشد قرار داشته و استفاده از ماساژورها برای عروق و بافت های ان ها مناسب نمی باشد. می تواند عملکرد هورمون های رشدی را در مواردی نادر متوقف نماید.

    بنابراین قبل از استفاده از هر نوع محصولی باید ضمن کسب اطلاعات در خصوص نحوه استفاده از آن مراقبت های لازم را نیز اعمال نمود. تنها با مشورت با فردی اگاه چون پزشک متخصص استفاده از ان را آغاز نمود.

    بازار فروش تشک برقی

    بازار فروش تشک برقی

    تشک های برقی، محصولی جدید در صنعت پزشکی محسوب می شود. با توجه به تاثیری که در کاهش درد دارد، استفاده گسترده ای از آن می شود.

    از این رو می توان گفت با توجه به جدید بودن در عرصه کالای خواب از بازار فروش خوبی برخوردار هستند. بسیاری از افراد به دنبال تهیه ان هستند تا بتوانند دز زمان استراحت روزانه خود از آن بهره برند. خستگی را از تن رفع کنند.

    آمار بالای فروش و میزان تقاضا در اقصی نقاط کشور بالا بوده همین امر است. این مسئله سبب تقویت خط تولید و تولید روز افزون و روند رو به رشد این محصول داشته است.

    بنابراین باید گفت تشک برقی بازاری رقابتی و داغ را در فروشگاه های کالای خواب ایجاد کرده است. امروزه خرید و فروش آن به صورت اینترنتی و مستقیم انجام می پذیرد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399