کارخانه پتو زنبق قم

کارخانه پتو زنبق قم
  • کارخانه‌های تولیدی زیادی در ایران فعالیت دارند که در زمینه تولیدات کالای خواب فعالیت می‌کنند. موضوع امروز ما یکی از همین کارخانه‌های موفق است که علاوه بر تامین بازار داخلی، صادرات عمده کالای خواب را نیز در دستور کار خود قرار داده است. کارخانه پتو زنبق، لاله مهرگان نام دارد؛ به بیان دیگر پتو زنبق یکی از محصولات کارخانه لاله مهرگان است که بسیار پرفروش است. امروز در مجموعه کالای خواب پاندا قرار است تا کمی از این کارخانه خوش‌نام ایرانی و محصولات آن صحبت کنیم. لطفا تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

    پتو چه رنگی بخرم

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    کارخانه پتو زنبق قم

    کارخانه لاله مهرگان در سال ۱۳۷۷ در شهر قم تاسیس شد و چرخه تولید خود را آغاز کرد. این کارخانه واقع در شهرک شکوهیه، خیابان لاله است. شرکت پتو لاله مهرگان رتبه دوم تولید پتوهای سیلک را در ایران دارد. با تلاش کادر حرفه‌ای، این شرکت موفق شد در سال ۱۳۸۰ استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001/2015 را از شرکت SGS سوئیس دریافت کند.

    کارخانه پتو زنبق قم مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین آلات دنیا می‌باشد. محصولات تولید شده این مجموعه از کیفیت و زیبایی بسیار بالایی برخوردارند. خوب است بدانید که تمامی محصولات این شرکت استاندارد کیفی ایران را دارند. پتوهای این کارخانه در طرح‌های جذاب، مناسب سنین و سلایق مختلف و با رنگ‌های شاد و دلنشین تولید می‌شوند. به علت فروش بالای محصولات، تولیدات این کارخانه سه شیفته است.

    ادرس پتو زنبق

    صادرات پتو لاله مهرگان

    پتو گل برجسته زنبق یکی از مدل‌های فوق العاده پر فروش شرکت پتو لاله مهرگان است. پتو گل برجسته زنبق از الیاف پلی استر بافته می‌شود؛ از این رو چروکیده نشده و پرز نمی‌دهد. الیاف این پتو ضد حساسیت هستند؛ این محصول در ۴ نوع پتو نوزاد، پتوی نوجوان، پتو یک نفره و پتوی دونفره تولید می‌شود.

    یکی از بهترین پتوهای موجود در خاورمیانه، پتوی ایرانی است. کشورهای همسایه به خصوص ترکیه، ارمنستان، عراق، افغانستان و آذربایجان بستر بسیار خوبی برای صادرات دارند. این کشورها سالانه حجم زیادی از محصولات ایرانی از جمله پتو را وارد می‌کنند. از آن جایی که قیمت عمده پتو زنبق درجه یک بسیار مقرون به صرفه است، صادرات این مدل می‌تواند یک ایده عالی برای سرمایه گذاری باشد.

    کارخانه لاله مهرگان نمایندگی‌های زیادی در سراسر کشور دارد؛ مجموعه کالای خواب پاندا یکی از نمایندگی‌های بزرگ و فعال شرکت پتو لاله مهرگان است. پس مطمئن باشید که بهترین محصولات این شرکت را با بهترین قیمت در مجموعه ما خواهید یافت. مجموعه پاندا کالای خواب مورد نیاز شما را بدون واسطه از کارخانه به دست شما می‌رساند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399